Saturday, January 22, 2011

NAmaku MOhamad Lazim Bin Mohamed Tasuni

Nickname aku, Ajim.....da lama create blog ni baru sekrang nak update..hehe...aku wat blog ni untuk berkongsi pengalaman dan pengetahuan aku pd mase lepas, sekarang, dan akan dtg...pengalaman akan dtg?hmmmm cne tu?mksdnye impian n angan2 aku la tu...HEHE...yg ats tu gmbr mse form 5...kat Petrosains..time belum mengenali  DSlr lagi...hehe...pkai kamera fon kesayangan or kenangan motorola E398 aku pun jadik la kan...at least ade la moment yg dpt dirakam walaupun berkualiti rendah...Credit to my best friend,Salehin Malin(nama FB) yg capture pic ni....OK stakat ni je untuk post yg pertama...:)..smile always..

4 comments:

  1. aku da lme da join beb...december ritu...baru skrng update...

    ReplyDelete
  2. hehehe kite da foloee blog abg ajim! sile terharu..kah3

    ReplyDelete
  3. HAHA...mmg excited...mne dpt ni?thanks

    ReplyDelete